In contextul situatiei generale rezultate de evolutia COVID-19 in Romania, am luat masurile necesare pentru a asigura monitorizarea riguroasa a angajatilor de pe intregul flux logistic dintre momentul in care o comanda este plasata online de catre un client si momentul primirii respectivului colet.
Astfel, atat pentru protejarea clientilor cat si a angajatilor si a familiilor noastre, nu se mai lucreaza la atelier si fiecare isi face job-ul de acasa. Avand avantajul de a stoca materia prima in fiecare an in luna ianuarie, in acest moment colegele din atelier se ocupa, de acasa, de noile modele de bijuterii cat si de restocarea modelelor epuizate. Pe partea de marketing si IT activitatile se fac tot de la distanta. Pe chat o veti gasi mereu pe Alina. Iar de procesarea comenzilor se ocupa o singura persoana din confortul si siguranta propriei case, folosind masurile de protectie necesare. Pentru transferul produselor intre locatii si de la noi la clienti lucram cu curierul SameDay unde agentii au fost instruiti cu privire la cum se pot proteja pe ei, dar si pe clientii pe care ii deservesc si sunt atent monitorizati si echipati cu echipament de protectie si dezinfectant pentru maini.
Aceasta este cu siguranta o perioada de grea incercare pentru toata lumea in care trebuie, cu totii, sa avem grija de sanatatea noastra si a familiilor noastre. Va dorim multa sanatate si sa auzim numai de bine!
Cu drag,
Echipa GlamBazaar